Midsommarafton!

Jag spenderade min midsommarafton hemma hos min bror. Dom hade bjudit in ca 14 pers så vi var ett gäng. Det var mycket trevligt, vi körde femkamp med mera. Miss J kom dit på kvällen med och senare så åkte vi hem och sov hos mig. Vid halv fyra i natt så knackade det på dörren och båda vi blev rädda! I fönstret står en Mr T och vill in och sova, han kunde ha skrämt i hjäl mig om jag var ensam hemma. 

Idag har jag jobbat hela dagen, just nu håller jag på att hungrar ihjäl och senare så ska jag förmodligen ta tåget upp till stugan. Det beror på om inte någon vill hitta på något. 

Juste! Jag har fått världens största myggbett på huvudet. Det är som att jag har fått en hel bula på mitt lilla huvud. Den kliar inte men den är i vägen, jag kan inte ha diadem utan att det skaver. Jävla skit mygg! 

Nej nu ska det lagas mat:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0