Nu känns det..

...att det börjar bli sommar på riktigt! Det känns verkligen så nära till sommarlov när man får skippa lektioner lite hur som helst.

Dagen började i alla fall med att vi åkte i väg till B för att fiska upp djurplankton och växtplankton. Vi skulle egentligen ha fått åka ut på en båt, men han som skulle köra var sjuk. I stället så låg vi på bryggan och solade och bara pratade, mys!
På bussen tillbaka bestämde vi oss för att äta på 9:an, stans godaste mat, och sedan så åkte vi tillbaka till skolan för att analysera våra prover. Vi fick som sagt hoppa sista lektionen som var idrott och då åkte i stället jag och Miss M till BP och spelade Volwyboll med Mr N och Mr O.
Nu på kvällen så har jag solat med Miss J och gått ut och gått med Mr K och Mr S. Gud, vad mycket människor jag har träffat idag!

Och jag fick MVG på både fysiken och matten, hejja mig!

Kommentarer
Postat av: den enda miss mz:D

vad vare jag sa;) sa ju att du skulle klara det även om du missa några uppgifter;) DU BORDE LYSSNA MER PÅ MIG!:D hihi puss puss

2009-06-05 @ 12:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0