Ocklahoma!

Ocklahoma, alltså Ockelbo, står i lågor! Det är inte alls någonting man ska skämta om men hur ska man undvika att göra det? Det brinner i ockelbo, och det har tydligen varit världens pådrag där ute i skogen, vilket man kan förstå! Byn som Gud glömde, visst är det väl så Carina? Tur att han tar i med alla sina krafter för att inte hela byn ska brinna upp i alla fall! Nog om brinnande tallar, som vi förövrigt har aldeles för många av här i Sverige! 

Idag har det varit en bra dag, känns som att det börjar bli en vana med bra dagar och det gillas verkligen! Någon där uppe pekar för mig nu! Eller så är det ingen som pekar för mig utan det kanske bara går bra just nu ? Ja hur som haver, allt känns bra! 

I morgon bär det av mot stugan för att tidigt på torsdag morgon åka vidare till vårat KÄRA grannland, Norge! Det blir en liten bilsemester med hela familjen, mamma har tjatat och tjatat och påstår att det här är våran sista semester ihop i och med att jag är en stor tjej nu som snart ska flytta hemmifrån! ( Det mamma inte förstår är att man kan åka på semester ihop även fast man inte bor under samma tak.) Hur som helst så gav jag med mig till sist så Norge, here I come! Det blir även en runda till Lisseberg, vilket känns lite ironiskt eftersom att jag jobbar på en nöjespark. Vem vill liksom ha semester på ett ställe som liknar ens arbetsplats? 
Jag ser fram emot 6 dagars ledighet, fast jag längtar till nästa vecka! ;)

Smile like you mean it


 

Kommentarer
Postat av: Miss S

Vad händer nästa vecka då?

2009-07-01 @ 23:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0