Om lördag

Vilken sommarkänsla det var i lördags!

Nästan hela gänget samlades nere på stranden och satt och pratade och mös framför en brasa. Mr MFK och några till fiskade och fick lite småfisk. Väldigt trevligt att träffa alla igen, det känns som att det var år sedan vi träffades så många samtidigt. Mr MFK utmanade mig om jag vågade bada, och det är dumt att utmana mig! Båda kastade av oss kläderna för att bada, dock är Mr MFK en badkruka så han kom bara i till knäna. Jag dök i!
Det vart en riktigt lyckad kväll!

I går åkte vi hem från stugan och nästan direkt åkte jag och städade på kliniken. Därefter träffade jag Miss M och Miss J. Vi satt och pratade nästan hela natten! Mys!

Nu ska jag åka och jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0