Sista lektionerna i tvåan, avklarade!

Haha, Miss M, jag tror att dom menar hur vit jag är på insidan! Fast vad vet jag, brun som en pepparkaka är jag i vilket fall som helst inte på utsidan, där är jag snarare 100% vit!
 
Vilken dag det har varit. Det känns som att det har hänt massor av saker men nu när jag ska skriva om dagen så kan jag knappt komma på en enda sak som har hänt. Dagen började i alla fall med Fysik, sista riktiga lektionen i tvåan, därefter hade vi projektredovisning som gick över förväntan. Dock hade jag och en annan person i min grupp en liten diskussion innan vi körde i gång, men det beror mest på att jag blir så otroligt less på personer som är så naiva att dom tror att man kan komma till en redovisning och har gjort det sista 5 minuter innan, som dessutom förlitar sig på att alla andra ska ordna allt åt en. Ja ja, onödigt att dra upp. Nu är vi allafall jag klar med tvåan. Nu är det bara en skolavslutning kvar!
Jag gick direkt hem till Miss J efter skolan och fick fika där, Mrs I fyller nämligen 20 år idag!
Lite senare kom mamma hem och vi åkte en vända till köpis, och nu sitter jag här 1000 kronor fattigare. Det var rea på MQ och det är farligt för min plånbok, men hittar man tröja som kostar 800 egentligen och som det är halva priset på, som man dessutom har tittat på flera gånger förrut, då tvekar man inte, då köper man. Jag köpte även ett par spetsleggins och en kort skinnjackskofta från Gina Tricot.

Nu ska jag ta bort sminket och krypa ner i sängen och titta på en film. I morgon ska jag gå upp ganska tidigt för att åka ner och fika med Mrs Lundeberg, därefter ska jag dra mig åt Vasa för att kika på när Mrs I springer ut!

Vill vara student 2010 nu, på en gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0