SLUT!

Jag är helt slut. Orken i kroppen är HELT borta. Vill helst bara lägga mig ner och sova tills jag vaknar av mig själv. Känslan av att känna sig utvilad och pigg är en känsla som jag inte har känt på länge. Jag längtar efter en dag då jag inte behöver gå upp ur sängen över huvudtaget, bara ligga i sängen hela dagen. Jag minns inte när jag sist gjorde det ensam. Över ett år sedan i alla fall, och det beror på att jag inte klarar av att vara ensam en hel dag utan att bli tokig på mig själv. Det är någonting som jag verkligen behöver träna på. Att vara ensam.
Hur som helst, på fredag så kommer jag att få sova tills det att jag vaknar! Och det ska bli väldigt skönt! Jag ska nämligen åka upp till stugan med famijen på torsdag, eventuellt ska även Mr T följa med, och då kommer jag att kunna sova hur länge jag vill på fredag! SKÖNT!

Nu ska jag skära upp en bit annanas och sätta på en bra film, dock ensam. Men jag borde väl klara av 2 timmar med mig själv ?!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jaa det hoppas jag att du gör!(:

2009-06-17 @ 23:04:34
URL: http://mathildaelisabetsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0