Sommar

I lördags var det svin kallt, i går var det svin kallt, men idag så är det faktiskt varmt! Jag börjar kvart över ett men är ändå uppe, jag och Miss M ska nämligen åka i väg till B och kolla på treornas brännboll som börjar vid 10. Vi ska åka dit till 11. Jag kommer i håg när vi hade  våran sista brännbolls turnering på SS, alltså när vi gick ut nian. Det var det absolut sista vi gjorde med klassen, det kändes otroligt sorgligt att man visste att det var det sista. När man tänker tillbaka då saknar man högstadiet väldigt mycket.

Treorna hade vattenkrig på rådhustorget i går med, om ett år så är det vi som har vattenkrig. Det känns helt sjukt. Ettan gick hur fort som helst, tvåan lika så. Nu hoppas jag på att trean går lika fort.  Men tjejer, vi ska hålla ihop efter gymnasiet med!

Nu ska jag göra mig i ordning :)

Kommentarer
Postat av: Miss S

Det kan du ge dig på att vi ska göra! Vi kommer gå igenom glädje och sorg tillsammans. Och vi kommer bli gammal och rynkiga oxå ;P

2009-06-09 @ 23:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0