Tisdag!!

Brännbollen var riktigt kul att kika på, alla var så otroligt fulla och roliga! Jag och Miss M bestämde oss ganska snabbt för hur vi ska se ut när vi har våran brännboll, man klär ju nämligen ut sig. Våran klass, alltså TEV3 som vi kommer att heta då, ska ha labrockar och under ska vi bara ha underkläder, sedan så ska vi skriva formler över hela våra kroppar! Det kommer att påminna sjukt mycket om oss och därför blev det så otroligt roligt!

Annars har dagen varit ganska lugn, solade med tjejerna och sedan har jag bara varit hemma. Miss S kommer snart hit, jag kände för att gå ut och gå så vi ska nog göra det och så ska hon sova här! Bara för att vi börjar kvart i ett i morgon! Det blir nog att vi kikar på en film med. 

Nedräkning: 3 dagar kvar till skolavslutningsdagen!



Snacka om att jag är yr! Jag har redan publicerat ovanstående och lägg märke till Rubriken, för det är väl ändå inte tisdag idag? Tur att det inte är långt kvar till skolavsutningen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0