Vanlig tråkig Tisdag!

Det var en helt vanlig dag i skolan idag. När jag kom hem dunkade huvudvärken i huvudet, så då bestämde jag mig för att tröstäta och baka en kladdkaka. Mumma! Mr T kom hit en stund med för att duscha och äta, han hade gymmat, sedan stack han igen. Jag åkte ner och städade och nu så har jag kommit hem för inte så länge sedan. Ska snart slänga i mig lite mat och sova, är helt slut. Man blir det efter en provvecka. Både jag och C slumrade till en stund på matten.
 
I morgon, så är det föst skola naturligtvis, och därefter så ska jag och Miss M hoppa på tåget till MB och vara där i morgon. Är det bra väder så ska vi bada och röka vattenpipa, det ska vi nog göra om det är dåligt väder med i och för sig. Det blir nog myspys i vilket fall som helst. Vi har inte bestämt än om vi sover kvar eller om vi ska åka hem på kvällen.

Sedan så måste jag ju även säga GRATTIS till KarinCarina som fyller 18 i morgon, utifall att det inte blir ett inlägg i morgon! Självklart så ska Carina firas i helgen på krogen, men då får inte jag vara med! Tur att det bara är 2 månader kvar tills jag fyller!, det börjar gå mig på nerverna att bara kunna legitimera mig som en sjuttonåring, om man gör det lagligt, vilket jag gör! GRATTIS I ALLA FALL,. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0