Vårvik, klarblå himmel, Ture och personalfest,.

Ja dom två senaste dagarna har det verkligen hänt mycket. Jag har knappt vart hemma känns det som. Det har varit kanonbra väder och jag har varit ledig, riktigt, riktigt härligt!

I går var vi i Vårvik och satt på en klippa och rökte vattenpipa. Från ingenstans så kommer en pytteliten ankunge skuttandes och pep. Den var ensam och jätte rädd. Vi funderade länge på om vi skulle hjälpa den på något vis, men man ska ju egentligen inte göra det för att det är naturens gång. Vi gick i väg med den en bit bit bort från där vi hade suttit när vi skulle åka hem, men så fort vi släppte ner den så sprang den i kapp oss och den lade sig inte ner för att vila först den var vid våra fötter. Ture döpte vi den till. Det var så himla sorgligt att bara lämna den för det är ju ganska givet att den kommer att dö. Lilla Ture. 

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, sprang en vända på stan för att sedan spela lite volley i BS. Furuvik hade även personalfest i kväll! Jag var såklart där, och det var jätte trevligt! Jobbar med så väldigt många roliga personer så det finns inte! 

Nu snart väntar sängen,. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0