Youtube - "Thriller" (orginal upload)

Gick precis in på Aftonbladets hemsida för att jag tänkte se efter om någonting nytt hade skrivits om MJ. Jag hittade en helt otrolig video på youtube som Aftonbladet länkade till. Det är en video där 1500 fångar på ett fängelse i Filipinerna dansar den dans som Michael Jackson dansade i världens första musikvideo; Thriller. Jag blir rörd! I 9 timmar har fångarna övat för att lära sig dansen. Om jag hade vetat hur man laddade upp en video på bloggen då skulle jag göra det, men man får helt enkelt gå in på Youtube i stället.
Jag blir rörd för att hela världen sörjer MJ, The king of Pop. Det var som dom sa på TV, för första gången på länge så är människor enade för att hedra artisten Michael Jackson, hans framträdanden och musik och inte alla skandaler som kretsade runt honom.
Kolla på videon, den är, ja, helt sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0