Bara Miss Jag!

Första dagen på läääänge som jag inte har haft någonting som jag måste göra. Jag gillar inte måsten men jag har en hel del sådana, idag har det i alla fall varit lugnt och det har varit väldigt skönt!

Mamma hämtade mig efter skolan och så åkte vi och kastade våran gamla diskmaskin, har köpt en ny. Efter det åkte vi till och handlade lite små saker. Det är bekvämt att ha mamma med när man behöver nytt schampoo, balsam, hårspray och liknande hygienartiklar för det betalar hon då, och det är bra för min plånbok! Vi köpte godis till påsk med,  det var så billigt så vi köpte två kilo! Det innebär att det kommer att bli en GOD påsk :)

Jag har även städat mitt rum och så kom Mrs MZ förbi en snabbis.  Nu ska jag koka te och sätta på en film :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0