Ååååh!

En helt underbar dag! Jobbade först i några timmar, otroligt skit varmt, men ändå så himla skönt med värme! Äntligen är den riktiga sommarvärmen här. Förövrigt var det en väldigt bra jobbardag idag med ;)
Mamma och pappa kom och hämtade upp mig efter jobbet och så körde jag till farmor, där vi firade morsdag och att mamma har fyllt år. Jag körde även hem. När jag kom hem så var jag ute och gick med Miss J, i bara flip flop, tublinne och shorts. Underbara sommar! Kom hem för inte så länge sedan och nu ska jag bara ta det lugnt för att så småningom gå och lägga mig.

För övrigt så har jag största köttsåret på min fot så i morgon blir det en rejäl omplåstring och flippisarna i skolan, inte snyggt men vad gör man? Jag har i alla fall lärt mig en sak, gå aldrig från näringen till i14 i klack, aldrig någonsin, oavsett omständigheterna!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0