Bankomatkort och skor!

Helt vanlig skoldag med mycket repetition inför provveckan. Fick sluta tidigare från fysiken så då åkte jag och Mrs MZ ner och fikade, gick även en vända på stan!

Idag skulle jag som sagt hämta ut mina skor som dom hade tagit in i storlek 36 till mig. Jag hade 300 kr löst men skorna kostade ju 350 så jag måste ta ut en hundring. När jag står där i bankomatkön och vickar lite på kortet då går det av på mitten! Så nu har jag inget bankomatkort längre. Jag fick i alla fall låna pengar av Mrs MZ så att jag kunde köpa skorna, vi gick direkt upp till pappa och hämtade pengar så att jag kunde ge tillbaka pengar till Mrs MZ och fika.
I morgon ska jag och mamma åka till banken så fort jag har slutat! Om man ser det från en positiv vinkel (mammas vinkel) så kan jag inte handla någonting först jag får ett nytt kort, och det är ju bra, eller !?


Jag fick i alla fall skorna och det var huvudsaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0