Byter färg av håret!

Just precis nu håller jag på att färga håret. Har blandningen i nu så jag ska ta ut den om 20 minuter. Jag ska nämligen bli brunett igen! Såg gamla bilder på mig sen jag hade mitt bruna, mörka FINA hår och då fick jag för mig att jag ville ha tillbaka det i stället för att ha den färgen som jag har haft. Den färgen är nämligen orange/blond/brun och FUL och jag har tröttnat på den. Nu, om cirka 20 minuter, är i alla fall problemet löst! Emma problemlösaren!

I kväll skulle jag egentligen ha städat, men det jag orkade inte riktigt idag så det får bli på söndag eller i morgon. Jag bestämde mig i stället för att åka hem till Miss M och plugga matte och färga hennes hår. PLUGGA MATTE EN FREDAG, märks det att vi går Teknik-vetenskap och har provvecka om två veckor?! Måste man så måste man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0