Emma + Carola + Tjejerna = Lördagkväll

Ja, precis Miss S! Det är bestämt nu, det blir temakväll på melodifestivalen på lördag! Det kommer att bli hur kul som helst! Var nere på stan och kikade på kläder i dag med Mrs J! Jag har ungefär bestämt vad det blir nu, en gul t-shirt med mitt svarta bälte och ett par gula leggins! Carola-Främling så klart! Ska även tuppera håret och rulla det så att det blir voooooolym! Ser verkligen fram emot lördag nu :)

Idag har jag mest pluggat faktiskt, satsar allt till provveckan. Snart kommer även Miss ML hit och så ska vi göra en intervju. Vi hade planerat att göra den i söndags, men då blev jag sjuk, i måndags vart Miss ML sjuk och igår jobbade jag. Nu ska det i alla fall bli av!




Främling vad döljer du för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0