Follow your heart...

... but always use your brain.

Det är mitt nya ordspråk. Jag har faktiskt en hel del visdomsmeningar som jag verkligen tror på! Det där är en av dom och sedan så finns det några som jag inte kan skriva upp offentligt.

Idag har jag varit i skolan och sedan jobbat. Kom hem nu för inte så länge sen och snart så ska jag och lillebror kika OTH, mys!

Jag måste läcka lite framtidsplaner som jag och Miss M har funderat på idag. Eller framtidsplaner är det kanske inte direkt, men vi har kommit på lite planer till helgen! Eventuellt så blir det tjejmiddag med grillning och efter det så röker vi lite vattenpipa och så är det ju melodifestivalen och det måste vi se! Det bästa med allt är att vi ska ha ett tema, så vad blir temat? Melodifestivalen så klart! Ingenting är bestämt än, men det skulle vara riktigt mysigt :)


Kommentarer
Postat av: Miss S

Ska vi smink och klä oss i de temat? skulle ju vara skit roligt! Helt klar på det ;D Så länge inte vi ska kolla skräck!!!!

2009-05-12 @ 23:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0