Första doppet!

Jag och lillebror badade bastu igår kväll. Dom andra var inte sugna så vi fick bada ensamma. Så nu är fösta doppet avklarat, det var ganska kallt i vattnet kan man säga! Jag brände fingret på bastukaminen med, det gör ont nu men det läker ju!

Kom hem precis, åkte tåget hem ganska tidigt i morse. Nu måste jag städa och handla, men först av allt så ska jag gå ut och lägga mig och sola. Blev faktiskt lite brun igår!

Senare i kväll så ska vi träffas hela laget. Det kommer säkert att bli skit mysigt! Vi gör liksom aldrig någonting ihop, men nu fick Mrs A och Miss H för sig att vi skulle hitta på något så här lagom när säsongen är slut, och det var en bra idé tyckte vi andra!

Nu ska jag lägga mig på gräsmattan och pressa, vit ska bli röd och förhoppningsvis brun efter! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0