Fredag!

Sista dagen på provveckan, med andra ord, välkommen tillbaka till ditt liv Emma! Provet i dag gick lite så där. Bära eller brista helt enkelt.

Dagen har spenderats med att städa, åkte ner en sväng med Miss J till staden och köpte en ny plånbok med. Ungefär vid 9 kom Mr T hit och så kikade vi på The Guardian. Den är så otroligt bra, har redan DVD:n men det gick på TV idag så då fastnade vi framför den. Nu har jag sett den kanske 1000 gånger!

Nu ska jag sova! I morgon blir det jobb gånger två, skulle egentligen inte jobba i morgon men en tjej som går de andra skiften kunde inte jobba i morgon så ska jag hoppa  in för henne. Måste även städa på kliniken efter. Gissa om jag kommer att vara trött i morgon kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0