Furuvik, utbildning!

Denna helg har jag som sagt spenderat min mesta tid i Furuvik. Det känns verkligen som att det kommer att bli en kanon sommar! Jag börjar jobba redan nästa helg och vi fick kläderna idag! Mina byxor hade dock inte kommit med eftersom att dom var i XS. Under helgen har vi i alla fall fått gå runt lite på furuvik och bekanta oss med parken och där vi ska jobba. Jag har Englund på samma avdelning som mig själv så det känns jätte bra, sedan har jag ju Linda på Ponny så jag känner mig knappast ensam :)

Knäppte nyss kort på furuvikskläderna så jag lägger upp en bild på dom sen.

Gårkvällen spenderades med Linda, Sara, Sandra och Miss M, vi åkte först ner på stan och sedan drog vi vidare! Hade väldigt trevligt trots att det var lite dött ett tag. Miss M gjorde illa tån när vi hoppade i soffan med, det var inte så bra.

Nu ska jag lägga mig och vila ett tag och sedan så ska jag PLUGGA, ska nog intervjua Miss ML i kväll  med till ett skolarbete :) 

Kommentarer
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

vart ligger furuvik?

2009-05-10 @ 15:03:01
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0