Fysik, handelsbanken och betygsinformation,.

Dagens prov gick helt okej, det kändes ganska bra så jag hoppas på att det gick lika bra som det kändes.
Efter fysikprovet så åkte jag, Miss S och Miss M ner på stan för att jag skulle aktivera mitt bankkort. Och det är rent ut sagt ett helvete med dessa bankkort. När jag fick hem det i brevlådan så stod det att jag skulle aktivera kortet på internet eller via telefon om jag var kund på några av dessa tjänster. Det är jag inte, och det gick heller inte att aktivera kortet genom att använda det som det också stod att det skulle kunna göra. I alla fall, väl inne på banken så kan dom inte heller aktivera mitt bankkort eftersom att jag inte har leg, och ingen på min bank i S kunde bekräfta att jag hade beställt ett nytt kort. Ursäkta, men vilka idioter! Jag var där förra veckan med mamma och dom tog mammas personnr och allt men det räckte inte heller. Så nu måste vi åka tillbaka till S för att jag ska få tillgång till mina pengar. Jag kan lugnt säga att jag hade ett vredesutbrott på stan idag!

Efteråt så fikade vi för att jag skulle lugna ner mig och så att Miss M fick plugga lite innan hennes prov. Sedan så hade vi första betygsinformationen på Buset. Det känns verkligen som att det är nära sommaren när man får betygsinformation! Jag vart nöjd med mitt slutbetyg i alla fall! Miss S skjutsade hem mig, du är duktig du stumpan!

Nu ska jag plugga till det sista provet som vi har i Kemi B i morgon. Efter detta prov är jag fri och har sommarlov, typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0