Lagfesten,.

Vi började kvällen hemma hos mig med vattenpipa, lite dricka och så klart grillning av marsmallows. Pratade om gamla minnen från förr i tiden, och det finns faktiskt en hel del att prata om! Det var meningen att vi skulle vidare på fest på söder, så vi åkte buss ner på stan och när vi nästan var framme så säger dom att vi inte ska dit i alla fall. I stället gick vi till Donken och åt lite och sen så åkte vi hem.

Mrs E var också med i går, trots att hon inte tillhör laget, och det var riktigt kul! Vi ses alltför sällan i och med att hon inte bor här.

Mr T har precis hjälp mig med att installera VLC och guickplayer(?) så nu kan jag kika på film på datorn och se mina egna videoinspelningar som jag inte har kunnat sett förr! Hejja Mr T!

Nu ska jag snart ut och övningsköra lite och efter det så är det familjemiddag hemma hos mormor, myspys! I kväll måste jag städa på kliniken igen. Har sov morgon i morgon och det ska bli riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0