Lördag, plugg och skor!

Fredags kvällen i går var väldigt mysig! Var några tjejer hemma hon Miss M och drack lite, rökte vatten pipa och sjöng singstar! Någonting som vi helt klart ska göra om, redan i kväll faktiskt! :) I kväll blir det melodifestivalentema med singstar och melodifestivalen så snart! Jag ska som sagt vara Carola,  det kommer att komma upp en gruppbild på alla som var med senare. Ungefär när melodifestivalen är slut så kanske vi drar vidare och nattbadar eller något liknande! Det kommer att bli så otroligt roligt i kväll, brudar!
 
Hittills idag har jag hunnit med att:
Städa
Plugga
Varit på stan med Pessian
Ätit korv

Det var hur mycket strul som helst på stan med mina skor! Köpte ett par Duffy skor för inte så länge sedan, skit snygga! Jag hann använda dom en gång innan hela sulan gick sönder. Det skulle kosta 300 kr att fixa nya sulor ( skorna kostade 300 kr) och då tyckte skomakargubben att jag skulle gå tillbaka med dom. Så det gjorde jag och Din Sko ville inte ersätta skorna utan då skulle jag få lämna tillbaka dom i stället och få pengarna tillbaka (det var tydligen jätte många som hade lämnat tillbaka dom av samma anledning). MEN jag älskar dom där skorna, och ett tag var jag beredd att lägga ut dom pengarna för sulan. Pessian kom med förslaget att vi skulle gå och kolla på andra skor, så det gjorde vi. Vet ni vad? Exakt samma sko, fast dyrare och med bättre sula fanns i en annan affäre! Duffy hade förmodligen uppgraderat skon eftersom att så många hade klagat på dom. På tisdag ska jag i alla fall hämta skorna i storlek 36. Gud måste tycka om mig idag :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0