MAD

Idag har det varit en otroligt dålig dag, och det är bara mitt eget fel. För en gångs skull har ingen retat upp mig, ingen har över huvud taget gjort någonting dumt. Ändå så är jag så arg så att jag exploderar för minsta lilla. Jag är trött på att vara Emma idag, just nu vill jag bara sluta vara mig själv och ge upp precis allt, börja skita lite mer i framtiden och bara leva nu. Tyvärr så går inte det så jag får nog fortsätta vara mig själv ett litet tag till, åtminstone till sommaren 2010 (studenten)!
Jag har i alla fall köpt chips, godis och tuggummi så att jag ska klara mig igenom resten av denna dag. Jag tackar även GUD för OTH!

Mad är förövrigt en skit bra låt som Ne-Yo har gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0