Matilda!

Jag har suttit och kikat igenom datorn nu ett tag, rensat lite, och då hittade jag en dikt som Miss ML skickade till mig för väldigt länge sedan. Hon har skrivit den helt själv!


"Av massa människor i ett vimmel

Kom en ängel från blå himmel

Emma Persson är det namn du bär

Om jag ska beskriva dig så får du ursäkta att jag svär

Men du är så jävla fin också så snäll mot mig

Det finns en plats i Hjärtat som alltid tillhör dig

Som en andra syster var du alltid där

Var eller hur, det spelade inte ens någon roll när

Vad som nu än händer, natt eller dag

Så finns det alltid någon som älskar dig och det är JAG"

Gumman, jag älskar dig med!

Kommentarer
Postat av: Mellan Big ML

Den är jätte vacker. Hoppas allt är bra med dig Emalicious,



Kramar Mattias

2009-05-07 @ 19:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0