Mr P

Nu ska jag berätta om Mr P. På sista april var jag som sagt i stugan och firade hemma hos Mrs MZ. Mr P var där och som vanligt så var han ganska dragen!

På  kvällen låg Mrs MZ och jag och små pratade i hennes säng. Då kommer Mr P in genom dörren och säger att han vill prata om känslor. Vi låg och pratade ett ganska bra tag och sen säger han:
"Jag är absolut inte bög, jag har en fobi för ku*ar och jag tycker att det är obehagligt om man går brevid en kompis och så råkar man snudda varandra med händerna. MEN jag älskar Gossip Girl och att jag tycker om att prata känslor, det är ganska pinsamt."
Förmodligen så kommer inte Mr P i håg att han har sagt då här. Jag tycker att det var så otroligt roligt när han låg, ganska påverkad på Mrs MZ:s säng och surrade om hur bra Gossip Girl är, som jag förövrigt inte tycker om alls, samtidigt som han poängterade väldigt hårt att han inte är bög trots att han tycker om att prata om känslor!

Mr P, vill du ha kul? ;)

Kommentarer
Postat av: Mr P :D

hahaha jaaaaaaaaaa mitt fyllesnack är av hög kvalité :D Men helt seriöst. Det är sjukt jävla obehagligt när man går bredvid nån och slår i med händerna.



Emma det är väl du som vill ha "kul"?! :D:D

2009-05-05 @ 00:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0