Nickokick!

Oj, oj, oj som att jag inte hade tillräckligt ont i kroppen innan vi gick ut! Kvällen började med att vi tog bussen ner på stan, för att möta upp Miss M, Mr N och några till. Därefter tog vi 11:an till Näringen för att vi skulle träffa lite folk där. När vi kommer dit är dom inte där för att det har blivit ett LITET misstag, så vi gick från Näringen till i14. Och det är en bra bit. När vi kom till i14 så visade det sig att dom inte alls var där heller utan dom satt en bra bit in i Ballongen. Tillslut så hittade vi dom, men då hade dom bestämt att dra in på Old, så då åkte vi hem till mig i stället och pratade och rökte vattenpipa. Det gick lika bra det i och för sig, men det vart mer en mysig kväll än en utekväll, och jag som var så sugen på en utekväll. Det får bli nästa helg i stället.

Jag har skavsår på hela fötterna nu, skulle spraya på något form av plåster och det stog i varningstexten att det kunde svida till lite. DEFINIERA ordet LITE, tack! För det sved så att jag höll på att avlida, har aldrig någonsin haft en sådan smärta!

Nu ska jag sova, känns som att det är på tiden med tanke på att jag ska jobba i morgon med!

Tack Miss J för dom sista raderna i förra inlägget!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå j? de va inte jag som skrev :O

2009-05-31 @ 15:23:43
URL: http://jessicaeekebrinkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0