Slitz

Jag stog och funderade över en sak när jag gjorde mig i ordning för att lägga mig. Varför läser man Slitz på bussen?
Jag och Mrs J åkte buss hem från bion,och jag måste säga att så här många skumma människor har jag inte träffat på en och samma dag på en buss. OCH jag  vet att man inte ska döma och att man ska respektera andra människor, men någonstans så måste det väl finnas en gräns? Vem f*n läser SLITZ på bussen, bland folk? Eller läser och läser, mer kollar på bilderna och små ler för sig själv. Helt ärligt så  tycker jag att det är vidrigt, Slitz kan man kolla i hemma, det är ingenting som man direkt skyltar med på bussen att man sitter och tittar i. Okej om killen (mannen) hade läst Metro och stått och små lett för sig själv. Jag kan själv erkänna att jag kan sitta och små le på bussen för olika saker, men jag sitter inte och ler åt bilder i en SLITZ tidning, även om det så skulle vara en naken Lucas från OTH på bild. (Det skulle överhuvudtaget inte ens falla mig in att titta i en liknande tidning på bussen.)

Det finns människor som man funderar över vad dom har innanför pannbenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0