Sommarkänsla,.*

Nu är äntligen sommaren här! Bladen håller på att slå ut och jag har suttit ute hela dagen i bikini och pluggat! Är klar med alla fysikuppgifter nu, SKÖNT!

Kvällen i går var i alla fall väldigt lyckad. Vi började runt 6 någon gång och så spelade vi lite spel och hade det allmänt trevligt :)

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, mest vart ute, sitter ute nu med faktiskt! Tacka Gud för bärbart internet :) Ska snart gå över till Mrs MZ och co och göra dom sällskap. Jag ångrade mig så att jag åker inte hem först i morgon, då är det nämligen lag(fest). Ska bli trevligt med tanke på att typ halva laget kanske tänker lägga av efter denna säsong. 
Ikväll blir det förmodligen bastu, det ska bli myyys :)

"Well I won't back down, no I won't back down
You can stand me up at the gates of hell
But I won't back down"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0