Söndag kväll,

Furuviks djurpark är precis vad det låter. En djurpark som dessutom har ett nöjesfält. Furuviks djurpark ligger mellan Gävle och Skutskär. Det finns jätte många små söta apor där  :) Personalen är kanon! Jag jobbar ju där ;) 

Jag är så förbannat j*vla trött nu så att jag somnar precis när som helst. Det blir ett avsnitt av OTH och sedan är det godnatt. Har suttit i ca två timmar med dubbla vinkeln och det står helt still, har sovmorgon i morgon så då får jag gå upp tidigt och sätta mig med det igen. Provveckan är snart också, panik, panik, PANIK! Vi ses om 3 veckor allihopa, det är ungefär då provv är slut och jag blir en vanlig 18 åring som har tid att prata i telefon och gå ut, i stället för att vara ett stressat psykfall med prestationsångest!!

Och jag är deprimerande,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0