Söndag och Måndag

Jag håller med dig Miss S! Om Miss S var dryg under 5 timmar hela kvällen så var Miss M tusen gånger värre under 45 minuter! Jag tackade Gud när dom bestämde sig för att gå hem, ca en halv mil, klockan 4 på söndags natten. Miss S och Miss M har förövrigt fått nya smeknamn av mig; Huvudvärk ett och huvudvärk två!

I går tog jag det bara lugnt. Var hos Farmor på middag, igår var det nämligen 57 år sedan min farmor och farfar gifte sig. Tyvärr dog farfar ett halvår innan deras 50 års dag.
På kvällen kom Mr T över i några timmar och vi låg mest och pratade om allt möjligt och kikade lite på tv.
 
Idag har jag varit i skolan, gått 3 kilometers spåret med Carina, pluggat, ätit på Ikea med mamma och lillebror och varit ute och gått med Mr K.

Pappa kom precis in och kittlade mamma under foten (hon ligger och sover i min säng), då flög hon upp i sängen och skrek att han var en jävla idiot samtidigt som jag höll på att avlida av skratt! och pappa såg ut som en treåring som precis har gjort någonting dumt och vet om det. Vi är:  Familjen Knas :)

Juste! Min storebror var med på första sidan i lokaltidningen i går, "Mathias fick livet tillbaka"  hette artikeln och det var riktigt bra skrivet faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: marie

jo man lyckades ju se artikeln,, var ju inte sådär jättesvår att missa:p täckte ju hela första sidan! tycker också att dom skrev bra:)

2009-05-19 @ 03:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0