Söndag och Mr P

Det känns som att det här dagen har varit väldigt lång men ändå så har jag inte hunnit göra så mycket! Middag hos mormor och sen så städade jag och efter det så blev det en kort fika med Miss V. Jag skulle egentligen ha träffas Mrs H men det blev för kort om tid så jag ska ringa henne i morgon i stället.
 
Jag har i alla fall hunnit köra en hel del idag. Jag och pappa var ute och tränade på start i brant backe. Det gick S K I T bra! Fick inte motorstopp en enda gång. Sedan så provade jag ju så klart att  starta "live" i brant backe vid ett rödljus och det blev inget motorstopp där heller! Stolt! Skjutsade mamma för första gången idag med, jag sa åt henne redan innan hon klev in i bilen att om hon skulle åka med så fick hon vara tyst. Det tog 20 meter innan hon kommenterade något, fast hon sa i och för sig att jag kunde kolla åt båda hållen och svänga samtigt så det var ju bra kritik åtminstone :) Miss V är min tredje passagere, skjutsade hem henne efter fikat! Räknar inte mamma och lillebror som passagerare så då blir Miss V min tredje, hon borde känna sig ärad! 

Tänkte skriva några rader om min vän Mr P, men då kommer det här inlägget att bli för långt. Det kommer ett i morgon i stället, för jag lovade honom när han var lite dragen att jag skulle skriva om hans "pinsamheter" som han låg och pratade om. Han kommer förmodligen inte ens ihåg vad han sa, men det gör jag ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0