Stugan,.

Nu har jag precis pluggat kemi i 3 timmar så nu ger jag upp. Kom igenom hela kapitlet så nu finns det inte så mycket mer jag kan plugga i kemin faktiskt och det är riktigt skönt!
Just nu ligger jag i sängen i stugan. Mamma, jag och lillebror åkte upp idag. Jag åker alltid hit hegen innan provveckan så att jag kan plugga, här är det nämligen ingen eller inget som stör mig.
Nu ska jag färga håret, det ska bli ännu mörkare. Jag har fått för mig att mitt hår ska vara mörkt på sommaren för att det är snyggt när man är brun, däremot är jag ganska dum som färgar håret mörkt innan jag har blivit brun, men jag blir ju aldrig brun så var är vitsen med att vänta?

Efteråt blir det filmmys och sedan så är det Godnatt för mig!
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0