Svar,.

är du singel? - Ja!
är du lycklig? - Ja, faktiskt :)
är du uttråkad? - Nej, inte för tillfället.
är du ledsen? - Nej, inte det minsta.
är du italienare? - Nepp
är du gravid? - Inte det heller.
är du full? - Haha, nej!
är du en cooling? - Utan tvekan,
är du från irland? - Nej. 
är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nej, dom har aldrig varit gifta men dom bor fortfarande ihop.

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, det gör jag.
har du nånsin blivit sårad? - Allt för många gåner.
har du nånsin tänk på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnar? - Verkligen.
har du kysst någon inom dom tre senaste veckorna? - Mmh.
har du haft en hemlig beundrare? - Det vet jag ju inte, iaf inte om den skulle vara hemlig. 
är du kär? - Nej, och det hoppas jag på att jag slipper vara igen med. 
vill du gifta dej i framtiden? - Det beror på.


kärlek eller lust? - Svår fråga., dom hör ju ihop på något vis. Men jag väljer helst kärlek först.  
hår eller ögon? - Ögon
katt eller hund? - Hund, helt klart.
några få bästa vänner eller flertalet "vanliga kompisar"? - Bästa vänner.
teve eller internet? - Teve
cocacola eller pepsi? - Cocacola, always.
vild utekväll eller romantisk hemmakväll? - För tillfället, vild utekväll.
pengar eller lycka? - Lycka.
dag eller natt? - Vet inte, gillar båda på olika sätt.
msn eller mobil? - MOBIL, känner mig naken utan.
har du någonsin ..?
blivit påtagen när du försökt rymma hemifrån? - Nej, har aldrig försökt rymma hemmifrån.
brutit ett ben? - Nej, peppar, peppar.
gjort nåt du ångrar? - Minst tusen saker
ljugit för någon du tycker om? - Ja, jag ljuger så bra med.
gjort bort dej offentligt? - Gills det om man har fastnat med huvudet i bussdörren? Ja för det gör det.
velat bli tillsammans med ditt ex igen? - Behöver man fråga mig den frågan?
gråtit när ett husdjur dött? - Ja, när Fredde dog.
velat försvinna? - Minst en gång i veckan.

vad såg du på teve sist? - Vänner.
vems blogg läste du sist? - lindenmatilda.blogg.se
vem pratade du sist med? - Lillebror
vem ringde du sist? - Pappa.
vem smsade du till sist? - Pylle.
vad läste du sist? - Matildas blogg.
vem bjöd du sist på något? - Pylle fick åka buss.
vad köpte du sist? - Skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0