Thousand Splendid Suns

Det är boken som jag försöker att läsa just nu. Tyvärr så går det inte så bra men jag jobbar på det!

Jag sitter just nu och kollar på Grannfejden. Det är ett roligt program, jag förstår inte hur man kan vara så j*vla grinig på sina grannar. Jag bor i världens lugnaste radhusområde, med världens lugnaste grannar och det är skönt. Just precis  nu säger ena grannen att han tänker skjuta sin grannes höns. Hur orkar folk?

Jag sitter enbart och tänker på helgen. Jag har gått från att vara världens mest pessimistiska människa till att bli ganska positiv igen. Allting känns så bra helt plötsligt. Så bra som jag mår just nu har jag inte mått på cirka ett halv år. Allt börjar helt enkelt falla på plats igen. Min aoura kanske tycker att jag är förtjänt av att ha det lite bra nu, jag tycker i alla fall själv att jag är värd det. 

Det enda jag hoppas på nu är att den här sommaren blir lika bra som den förra, jag vet att det kan bli lite svårt, för att den förra sommaren var utan tvekan den bästa i hela mitt liv!  


Det är sjukt vad man gör, och hur långt man är beredd att gå för dom man älskar. Det är sjukt hur mycket man själv orkar gå igenom, hur mycket man kan klara av att ta och ändå gå vidare. Det är sjukt hur stark den styrka vi har inom oss är. Jag har det inom mig, jag är stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0