Tjejer, ni är bäst!

Jag måste säga att jag är svinnöjd med håret! Det blev nästan precis som förr! Färgar jag det en gång till med chokladbrun så blir det nog väldigt bra!

Det blev inte mycket matte hos Miss M kan jag säga! I stället så färgade vi slingor i Miss M:s hår. När Miss S kom så fick vi även för oss att vi skulle klippa oss. Jag har alltså både klippt och färgat mitt hår i dag, samt klippt Miss M:s hår. Jag hann inte vara med då Miss M klippte Miss S för att precis innan vi skulle börja så hämtade pappa upp mig och jag körde hem :)

I morgon är det utbildning på Furuvik! Då får jag även träffa alla som jag kommer att jobba med. Det innebär i alla fall att jag bums måste gå och lägga mig för att orka morgondagen.


I miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0