Torsdag, (:

Idag tycker jag att jag fick sova ut och då sov jag till 8. I min värld är allt  helt knas. Vi hade en ganska slapp dag idag, började med biologi och sedan så hade vi en håltimme till 14.10 så då åkte vi ner och åt mat på Nian, det blev kina för min del. Sedan åkte vi tillbaka till skolan för att få veta att vi kunde åka hem om vi ville. Varken jag eller Miss S orkade åka hem för att det innebär plugg, så vi stannade på stan och nu har jag inhandlat allt till lördag och så fick jag med mig ett par byxor hem som jag är väldigt nöjd med!  

Just nu pluggar jag kemi b, inte så jätte roligt men det måste göras. Det är mindre än en hel skolvecka kvar till provveckan.

Och jag är så otroligt taggad inför helgen, det kommer att bli en toppenhelg brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0