Det går bra nu!

Nu sitter jag här med hårfärg i håret och Mr T ligger nere och sover. I går hyrde vi två filmer som vi inte tittade på, eller vi började titta, men dom var skit dåliga så att vi stängde av dom och började i stället leka med min nya mobil. Jag har quadra pop som är skitgulligt! :) 

I fredags var jag hos Marie hela kvällen, började med att bleka håret, såg då ut som en gris. Håret var vitt i botten, orange längst ut och med en konstigt blandning av alla möjliga färger i mitten. Jag färgade över med en mörkblond färg, då blev jag orange. Så nu sitter jag med en förhoppningsvis sista kur av mörkblond färg i mitt hår.
Snart ska jag skölja ur färgen och fixa frulle,. Idag blir det jobb, fira Linda som fyller år och sedan städa på kliniken.


Har ton med plugg, men ingen lust att plugga. Inte en sådan där bra kombination när man vet att man måste. Jag ska ta tag i en rapport nu i allafall så får vi se hur långt jag kommer. Suck. 

Just ja! Det höll jag på att glömma. I fredags kväll var jag och Mr T på en sinnesrogudstjäns med skolan. Alltså jag skulle dit med religionen och han följde med som stöd. Jag trodde att det var en vanlig trökig gudstjänst, men det var det verkligen inte! Det var mer som ett AA möte, och det var riktigt sorgligt. Människor gick upp och berättade om sina liv. En var bland annat spelmissbrukare och en annan alkolist. Även prästen ar nykter alkolist. Det var helt sjukt!

Nu ska jag skölja ur hårfärgen!



It's magical, the way you make me feel inside.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0