Lista,.

Snodde av Mathilda, eftersom att jag är trött på att plugga :)

den senaste som

Du fick en puss av? - Mr T
Sov med dig i samma säng? - Mr T
Du delade ett riktigt skratt med? - Oj, jag skrattar jämt!
Såg dig gråta? - Mr T
Fick dig att gråta? - Kan man skriva sig själv?
Du gick på bio med? - Clodin, Jennifer och Anna.
Du höll i handen? - Mr T
Du gick på stan med? - Sanna, Jessica, Elin och Mathilda
Delade en pizza med dig? - Marie, igår :)
Du ringde? - Pappa
Skickade ett sms till dig? - Matilda L
Du kramade? - Marie

har du någonsin
Varit medvetslös? - Nej
Hånglat med fler än 50 pers? - Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Nepp
Hånglat med någon av samma kön? - Inte det heller
Gjort något riktigt dumt? - Svar: Ja
Gjort något du verkligen ångrar? - Ja
Varit nykter på nyårsafton? - Jajjemen!
Åkt ambulans? - Ne
Blivit polisanmäld? - Nepp
Fått din mamma att gråta? - Ja, min lilla mamma grät när jag åkte till Turkiet, och det gills väl som mitt fel?
Slagit ner någon? - Ne
Skämts över dina föräldrar? - Ja,
Skämts över dig själv? - Haha, ja.


familj/boende:
Bor din mamma och pappa tillsammans? - Mh
Har du några syskon och i så fall vad? - En storebror, och en lillebror
Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - Nej,
Hur bor du (villa, lägenhet osv)? - Radhus
Har du eget rum? - Japp
Vilken färg har du på tapeterna? -  Svarta, och en fondvägg som är röd, vit och svart.
Brukar du måla på väggarna? - Nä
Har du en tv i ditt rum? Yes
Stor eller liten säng? - Stoor
Är dina syskon jobbiga (om du har några)? - Nej, :)

sex/kärlek:
Hur många långa förhållanden har du haft? - Ett
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - En
Är du singel nu? -  Ja
Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul hit och dit? - Långa
Är du redo att satsa på ett förhållande nu? - Ja, det är jag.
Har du en kk? - Nej
Har du playat någon nån gång? - Nej, det tror jag inte.
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Icke det heller.
Har du någon kille/tjej på g nu? - Nee.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Njae
Vem vill du helst ha med i så fall? - Om jag måste säga någon så är de Chad, Lucas i OTH
Har du haft sex med någon när någon kommer in i rummet? - Hahaha
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Ja, jag menar det varje gång jag säger det.
Sparat något från ett gammalt förhållande? - Absolut.
Somnat gråtande pga kärleken? - Ah, det kan man säga
Vad tycker du om kärlek? - Kärlek är lycka, lycka är att vara tillsammans.
Har du svårt för att bli kär? - Ja, det är jag. Men när jag väl blir det så blir jag det rejält!
Varit på en blind date? - Nopp

övriga frågor:
Har du nånsin smygit ut utan lov?
- Jag har smygit ut utan att fråga om lov :)
Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Ja, haha.  
Längtar du till sommarn igen? - Vet inte riktigt!
När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - Hej Emma! 
Hur svarar du i telefon? - Det beror på om jag vet vem det är som ringer och vem det är :) Oftast bara Ah, eller Hej det är Emma.
Vill du ha barn? - Ja det vill jag, och jag vill ha barn tidigt
Har du gjort något olagligt? - Mja
Vill du så får du gärna berätta vad? - Det senaste var nog olovlig körning. Då hade jag inte fått körkort och körde bil utan pappa. Och det var bara en sträcka på 500 m. Värre än sådana olagliga saker har jag inte gjort!
Har du några tatueringar/piercingar? - Inte än, men ska nog tatuera mig i januari typ.
Hatar du någon riktigt mycket? - Det kan man nog säga
Bäddar du ofta sängen? - Inte ofta.
Vad gör dig riktigt glad? - Att vara med människor som gör mig riktigt glad :)
Går du i kyrkan? - Nee
Gillar du att sjunga? - Ja, fast jag kan inte :)
Har du egen dator? - Japp
Hur mår du idag? - Väldigt bra!
Vilken klass går du i? - TEV3, teknik och vetenskap
Har du mycket pengar just nu? - Ja, fast på fel konto.
Tar du droger? - NE
Vilka kläder sover du i? - Tröja
Vad hatar du verkligen? - När jag vet att jag har rätt och andra säger att jag har fel.
Är det jobbigt att svara på frågorna? - Inte så mkt
Hur mycket är klockan nu? - 14.01


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad hatar du verkligen? - När jag vet att jag har rätt och andra säger att jag har fel.



Haha, det har vi inte märkt eller...? (;<3

2009-11-25 @ 22:47:39
URL: http://mathildaelisabetsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0