Äntligen!

Ursäkta min frånvaro, men det burkar bli så här en bit före, under och efter provveckan. Att man är off, man syns inte och finns inte. Det är bara fokus på provveckan och man hinner ingenting annat.

MEN nu är jag tillbaka! Det har faktiskt heller inte hänt så förvånansvärt mycket heller under tiden som jag inte har skrivit någonting.

Provveckan gick väl si så där tyckte jag till en början. Fysiken och engelskan gick åt hel vete. Men rästen gick faktiskt bra, även fast jag trodde att även det gick åt samma håll.
Så dåligt som jag skrev på fysiken har jag aldrig någonsin skrivit på ett prov, är lite besviken på mig själv. Engelskan brydde jag mig inte så mycket om så det gjorde ingenting att det inte gick så bra :)

Slutbetyg i Kemin är i alla fall klart, det blev ett MVG. Det är jag så klart nöjd med.

Nu kommer snart Miss ML hit och så ska vi gå en prommis och sedan hälsa på min mormor. Det var skit länge sedan som jag träffade henne. Att bero på mormor så träffade jag farmor idag. Det är ju hon som har sponsrat mitt körkort. Så jag berättade för henne om mina och Mr T:s planer om jag tar körkortet direkt och inte kuggar. Jag har nämligen inte berättat för henne när min uppkörning är, så om jag fixar körkortet på en gång så ska jag och Mr T köpa tårta och ta bilen ut till henne, Mr T ska få vara min första ensamma passagerare. Så då kommer alltså min farmor att få reda på om jag klarade uppkörningen om jag och Mr T kommer till henne med tårta, och vi kommer ju oförberett för att jag tänker inte ringa innan, så då blir det en överraskning! :)

Nu måste jag kila i väg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0