LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG

Åh vad jag är förjävla taggad inför kvällen! Det blir en lugn kväll för min del. Jag håller mig stadig medens alla andra vinglar! Det blir bäst och roligast så :) Dessutom är jag fortfarande förkyld och vill inte bli mer sjuk.

MEN man kan var taggad i alla fall! Det blir maskeradparty med brudarna! Kan det bli bättre? Vi börjar lite smått hos mig jag, Jessica och Elin. Därefter åker vi vidare till Mathilda och sen så blir det krogen eller någon annan hemmafest. Kvällen kan inte bli misslyckad!
Jag ska vara Catwoman i alla fall och Elin & Jessica ska vara djävular! Jag provade precis outfiten och valde skor till, det kommer att bli så bra! 

Nu ska jag sätta mig och plugga lite teori, kan ju behövas då jag har teoriprovet på tisdag! Lite senare ska jag och Tavos mamma åka och till valbo och kolla på en TV åt honom. Han är i borlänge så han kunde inte följa med själv :)

Ikväll kör vi brudar!




Bilder dyker upp sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0