Du är bäst!

Vilken helg det har varit! I fredags så var jag hemma hos storebror och hade filmkväll/idolkväll med honom, Linda och Filip! Det avslöjades en väldigt rolig hemlighet under kvällen. Men det tänker jag inte berätta :) Det är bara Mr T som vet än så länge!

I går tog jag och Mrs M bilen för en spotan bli-av-med-pengar-resa! Finns det något bättre? Vi åkte till barkaby köpcentrum och inhandlande olika saker vi tyckte att vi behövde. Mrs M spenderade väldigt mycket pengar, men jag var hyffsat duktig och köpte faktiskt bara 3 par skor till mammas förtjusan och en kuvertväska! :)
Nu ska jag önska mig en skohylla i julklapp så att jag får plats med alla skor, jag har en del nämligen!
Hur som helst så var trippen väldigt lyckad, hade bästa sällskapet med mig och det var riktigt skönt att komma bort :) Det dyker upp bilder på skorna sen!

I går kväll så gick jag och Mr T och hyrde två skräckisar som vi tittade på med Lillebror, hostel och motorsågsmassakern. Motorsågsmassakern var riktigt vidrig! Jag vet att det är en klassiker och att alla har sett den men jag hade inte det och jag kan bara be och tala om att den var sjukt obehaglig och man blev riktigt stressad av att se den! Jag somnade till Hostel men jag tror nog att den var bra med, jag har sett tvåan :)


Idag har vi bara pluggat teori och tagit det lugnt! Mr T har installerat spotify och msn på min dator så nu har jag musik och msn. Msn är inte lika viktigt men spotify är!

Du är bäst,. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0