Helgen!

I fredags så spikade vi upp hyllorna och gjorde färdigt i mitt rum. Mr T kom och hjälpte mig att ställa upp saker på hyllorna och sedan så kollade vi på en film om Micheal Jackson.

Så här blev resultatet (bilderna är ganska dåliga, det ser mycket mysigare ut utan blix!):



Lägg märke till att alla sladdar är borta!


Igår jobbade jag hela dagen, sista dagen! Det kändes väldigt vemodigt men samtidigt ganska skönt. Nu vet man att alla helger framöver kommer att vara "lediga helger".  Mamma kom i alla fall och hämtade mig efter jobbet och så åkte vi och köpte efterrätt till maten och en Ben & Jerrys till mig. Det var tänkt att vi skulle ha en film-kväll. Men båda två somnade redan halv 9 framför filmen. Riktigt skönt att sova en hel natt 12-timmar!

Idag har jag varit och städat, efter mötte jag upp mamma och Miss K på stan och så gick vi runt där en stund. Jag köpte en ny necessär, torrschampo, en behållare och rakhyvlar! Dessutom hittade jag ett par stövlar att ha i vinter! Väldigt fina, visst?

DS_250256_A.tifDS_250256_B.tif

Bilderna är tagna från dinsko.se


Ikväll ska jag, mamma, pappa, lillebror och Mr T åka och äta hos farmor! Mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0