Lilla jag,.

Idag har jag ÅTERIGEN en dag där jag är less på allt och alla. Vill bara kommer ifrån Gävle ett tag, alla känner alla och det snackas så fruktansvärt mycket här. Jag är trött på snacket, jag vill bara vara. Tänk om man kunde göra sig själv osynlig? Alltså inte bara osynlig utan så pass osynlig så att ingen ens kan tänka på en, bara försvinna från världen ett tag men ändå vara närvarande. Det skulle vara någonting! Om jag fick önska mig två egenskaper som jag verkligen skulle vilja ha så är det den och så skulle jag även vilja ha en på och av knapp för mina känslor. Bara få stänga av alla känslor man har och glömma bort dom, sen om man vill ha tillbaka dom så kan man få det. På så sätt så skulle man aldrig kunna vara ledsen.



Jag fattar inte varför jag inte kan,.
Det verkar ju vara så lätt för alla andra.
Alla andra går vidare, men jag står kvar.
Och jag saknar och jag längtar och jag vill spola tillbaka.
Eller spola framåt, bara bort från nu.
Bort från alls som finns just nu, jag vill se in i framtiden..
För att jag orkar inte ha det så här, jag orkar inte idag.
Men om i morgon aldrig kommer, då har jag levt idag. 
Och jag har överlevt,.,. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0