Oktoberångesten,

Åter igen ett depp inlägg, men vad ska jag göra när det verkligen börjar närma sig oktober? Den värsta månaderna utav dom alla. Det har hänt så mycket skit i oktober, så nu sitter jag och fantiserar om vad som kommer att hända denna gång. Jag lider av riktig oktober-ångest. Jag får panik varje gång jag kollar vilket datum det är och inser att nu är det en dag närmare oktober. Varje gång jag ska skriva upp någonting i min almenacka som har med de kommande 4 veckorna att göra så får jag helt enkelt ångest när jag inser att det är oktober och vilka datum i oktober det är.

Jag hoppas att denna oktobermånad kommer att gå bra, att löven blir röda och ramlar av fint till marken. Jag hoppas att det blir en mysig månad.

Så varför kommer ångesten,. ? Och varför blir jag återigen så otroligt skit rädd inför att vara ensam igen?






Kommentarer
Postat av: jessssica

de kommer bli en kanon månad =) och du är inte ensam! <3

2009-09-24 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0