RIP

RIP gammelfarbror, hoppas att du inte har ont längre och inte mår dåligt.
Hoppas att världen är lite bättre där du är nu och att du hälsar morfar från mig, för att jag vet att både jag och mormor saknar honom väldigt mycket. 

Glöm heller inte att hälsa min farfar, jag saknar honom otroligt mycket! Det känns fortfarande tomt utan morfar och farfar. Det kommer det nog aldrig sluta att göra, det är alltid någonting som saknas! Men jag vet att ni ser ner på mig och jag hoppas att ni är lite stolta över mig och att ni vakar över mig.

Men gammelfarbror du har i allafall din lillebror, min morfar,  som flög före dig till himlen, och jag tror nog att han har väntat på dig så att han slipper vara ensam. Det känns lite skönt för mig att veta att han inte behöver vara ensam i alla fall och att han har sin storebror med sig nu.

Trots att vi inte hade sådan nära kontakt så känns det lite konstigt när någon i ens släkt går bort, i mitt vardagliga liv så kommer inte jag att tänka så mycket på att du är borta men jag vet att andra i min omgivning kommer att göra det och då blir det lite sorgligt.

Jag kommer aldrig att glömma pling plong bilen som du berättade om för oss när vi var små, alla andra vuxna blev nog lite arg på dig eftersom att dom inte tyckte att det var en speciellt fin visa men vi tyckte att det var roligt! 


Hälsa nu Morfar och Farfar och vila i frid Erik, jag vet att du har det bättre där du är nu! 
  



I taket lyser stjärnorna,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0