Skolan!

Just nu sitter jag på en svenskalektion, och eftersom att jag skriver det svenska språket här så tycker jag att det här är ungefär samma sak som att skriva en text. Alltså "busar" jag inte under lektion, jag tränar helt enkelt svenska!

Sista dagen med penicillin idag så nu hoppas jag verkligen att jag inte har en enda bakterie kvar i kroppen, jag ska nämligen inte vara sjuk eller gå på penicillin nere i Turkiet! Nu är det bara 5 dagar kvar, längta!

Jag har fortfarande inget virusskydd på min dator så det är därför jag inte bloggar så himla mycket. Pappa skulle köpa ett nytt omedelbart efter att jag kommer tillbaka från Turkiet.

På tal om pappa så håller han på att fixar om lite i mitt rum, det dyker upp bilder på min fina vägg när allt är klart. Som vanligt jävlas allt så det kan ta ett tag! En konsoll gick sönder i går men vi limmade ihop den, så vi ska göra ett nytt försök idag! Jag har en bild i mitt huvud, och blir det inte som jag vill då byter jag rum!!

Jag har dessutom skaffat ett eget sparkonto, så nu ska det sparas pengar så att jag kan göra någonting riktigt kul när trean är över!

Nu har vi lunch så nu ska jag dra mig härifrån! Bjuder på en bild på brudarna innan :)










Dessa är tagna på skolavslutningen i 2:an :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0