Vilken dag!

Dagen började klockan 6, fort upp och göra sig i ordning. Carina var vaken men Mr T fick man skaka liv i! Båda två sov ju som sagt här för att vi skulle upp tidigt och köra halkbana! 
Jag och Mr T körde tillsammans och Carina körde med en annan tjej. Det var ganska läskigt när man förlorade kontroll över bilen men det var jävligt kul att bromsa i halkan! Alla tre blev godkända så klart. Nu ska jag och Mr T ta tag i teorin och börja plugga tillsammans minst en gång i veckan :)

Direkt när vi kom tillbaka till skolan så beställde vi studentmössor. Jag valde silverpaketet för att jag tyckte att det räckte. Man ska ändå bara ha den en gång och jag tycker faktiskt att 750 kronor är dyrt, och då var det vad min mössa kostade, och den var inte dyrast!

Efter skolan så gick jag ner på stan och i väntan på Mrs M så inhandlade jag två nya tröjor och ett par leggins. När Mrs M kom så gick vi och fikade, jag tror nog att hon blev lite missnöjd med bytet av cafe, men jag lovar att vi ska gå till weynes nästa gång igen, vårat fik! 

Jag och Mrs M gjorde även en mirakelstädning på kliniken som endast tog en timme när vi städade tillsammans, teamwork! 

Efter städningen så gick jag och Miss J på ett 90 minuter långt ki box pass! Nu är jag HELT slut, ska hoppa in i duschen och därefter DIREKT ner i sängen :) 




ett hjärta från Turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0