YOU ROCK MY WORLD!

Brudar, behöver jag ens säga att ni är bäst?
Som när Mathilda kastar sina saker överallt.
Eller som när Sanna inte ger sig.
Eller när Carina får sockerkickar.
Eller när ni alla tre skiter i att diska och sprider era saker överallt.

Det kan även vara alla gånger vi spelar kort, alla gånger vi har livliga diskussioner
bara för att vi har fyra väldigt starka olika åsikter.
Alla väldigt sena nätter, med massor av snack.
Alla tårar, allt skratt. 
Alla minnen vi numera har tillsammans. 
Jag tänker på Garpenberg, Chicagokvällar, Alanya. 
Ja, jag tänker helt enkelt på oss!

You rock my World, you know you do!  


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är helt sjukt hur mycket vi ändå har hunnit uppleva tsm på bara dryga året! Ni 3 är verkligen det bästa som har hänt mig på många,många år! Vi 4 för alltid! Och jag lovar att det kommer bli MÅNGA gånger om allt du har skrivit :) Älskar er alla 3!

2009-09-23 @ 21:28:09
Postat av: Emma

Det är helt sjukt! Jag älskar er tjejer! Det vet ni om, vet fan inte vad jag skulle ha gjort/skulle göra utan er!

2009-09-24 @ 18:18:45
URL: http://emalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0