Fjollsmurfen,.

Tjenis,.

Dagen igår i stockholm var ganska treviligt. Cosmonva, tekniska och nobel. Helt okej. På morgonen kom jag och karin först sent till bussen till stockholm, sen kom vi försent till nobel och till sist kom vi försent till bussen hem! Och Cleas var ändå glad! 

Mitt knä mår fortfarande inte bra, klämde lite på det nu och min knäskål är alldeles vätskefylld, när jag böjer knät får jag liksom en extra bula. Inte alls bra. Måste fixa nya ilägg snart. Dom andra fungerar inte så bra längre. 

I kväll ska jag nog leka med min bästa kompis Sanna. Och i morgon ska vi ut och fira Sandra! Annars ska jag bara ta det lugnt.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem och sedan ska vi åka till valbo. Måste lämna in min telefon. Touchen fungerar inte och inte heller skärmavstägningsknappen. Man blir helt galen. Köper man en telefon för 4200 spänn vill man ju använda den i några fler än fem månader!





Ha en bra fredag, mina kära 9 beundrare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0